woensdag 8 juli 2009

Op woensdag 30 juni om 22.00 's avonds werd Lala geboren. Glasha stond op stal omdat het bar en boos was buiten. Een koude wind en voortdurend regen, da's niks voor een geboorte. Sergei maakte zijn avondrondje even voor tienen en zag toen dat Glasha bezig was met de bevalling. Alla, Glasha's eigenaresse, Natalia en Yana kwamen meteen met de taxi vanuit Yuzhno en toen ze aankwamen stond het veulentje al bij moeders melk te drinken. Afeglopen zondag was het schitterend weer na een week herfsten en op de foto word en moeder en dochter na de grote manege gebracht, om even lekker te rollen en te rennen. Lala vind het allemaal geweldig en heeft echt dravers bloed, even liggen en dan weer een paar rondjes door de bak, ze krijgt er geen genoeg van.

2 opmerkingen:

tekst zei

Gefeliciteerd met de geboorte van het veulen in je stallen.

groetjES

anne zei

eindelijk, daar ben ik weer eens.
Wat heerlijk om hier zoveel mooie dingen te lezen. Ik beloof ik ga echt vaker hier bij lezen!!!
lieve groetjes
uit Holland.
Mijn Russische collega is ook weer in ons land....
ank

dit is mijn weblog:
http://cirkel-der-natuur.skynetblogs.be/