zondag 7 december 2008

Vaderland

Vanavond nog even heel erg lekker gegeten. Frank is een echte meester in het maken van sushi (je kunt hem boeken hoor!)


Gelukkig hebben ze in Nederland ook paarden, en wel een heleboel. Morgen terug de kou in, gauw naar m'n eigen paarden. Een week is kort en lang tegelijkertijd.

Broer Frank en schoonzusje Es zaten een week met me opgescheept. Enorm bedankt voor de hulp en gastvrijheid en dat we elkaar maar gauw weer opnieuw ontmoeten.


Gelukkig mag er in Nederland toch een hoop blijven staan, zoals het prachtig gerestaureerde gemeentehuis van Neerijnen.
Vandaag was een zonnige dag, zelfs warm, Holland op z'n best op een bijba-winterse dag.


Weer even in het land van 'Weg-wat-er-Staat', hoewel dat toch wel meevalt na al die jaren. Nederland ligt er groen en nat bij, het is goed om weer even op 'eigen' bodem te zijn.

2 opmerkingen:

tekst zei

Je was meer dan welkom hoor Peet. Pas goed op je zelf.

Liefs

Frank en Es

anne zei

Dag Peter,

ik vervoerde je in de taxi naar De Brand, naar Agri...
Het was een geweldig leuke, helaas te korte rit.
Ik vind je een kanjer, en ik wens dat je een geweldig leuk leven hebt, daar in Rusland.
http://cirkel-der-natuur.skynetblogs.be/
voor mijn dagelijke natuur site.
groetjes
van ank.